Dsquared2, czyli marka modowa Wiślaka
Wygląda na to, że najmodniejszą marką Wiślaka jest… Dsquared2.
Po meczu z Garbarnią w prasie pojawiły się fotografie wiślackich przystojniaków. Jakub Błaszczykowski, Alan Uryga, Marcin Wasilewski i Paweł Brożek prezentowali się tak jakby właśnie zeszli z wybiegu. Marketingowcy marek modowych w Polsce z pewnością powinni wykorzystać ten potencjał.
Najbardziej na pokazie zyskała marka Dsquared2. Dwóch panów (Jakub Błaszczykowski i Alan Uryga) prezentowało bowiem produkty tej właśnie firmy.
Dsquared2 to w branży modowej firma stosunkowo młoda. Założyli ją bliźniacy z Toronto Dean oraz Dan Caten w 1984 roku. Zaczynali w Nowym Jorku, a z czasem przenieśli się do Włoch. Szybko zdobyli popularność, a ich produkty reklamowały takie gwiazdy jak Gwen Stefani, Madonna czy Lenny Kravitz.
Dsquared2 to nie jest marka skierowana do osób zarabiających średnią krajową. Za podkoszulek trzeba zapłacić ponad 1000 zł. Para dżinsów to wydatek co najmniej 2000 zł. Poniższa zgniłozielona kurtka z kanadyjskim listkiem kosztuje 4500 zł, a ta obok – skórzana – ponad 18 tysięcy złotych.