Twitter należy do Wisły Kraków
Profil Wisły Kraków na Twitterze jest najlepszy spośród wszystkich polskich klubów.
Jak wynika z danych opublikowanych przez Marcina Szczupaka oficjalny twitterowy profil Wisły Kraków w czerwcu 2023 roku osiągnął najlepsze wyniki spośród… wszystkich klubów.
Spis treści wiślackiej opowieści
Wisła Kraków nokautuje konkurencję w Fortuna I Lidze
Najpierw dane z Fortuna I ligi. Jak widać poniżej wiślacki profil miał w czerwcu 2023 roku 8 132 140 wyświetleń. Oczywiście był to okres dużego zainteresowania, bo Biała Gwiazda walczyła o Ekstraklasę, ale drugi w kolejności Motor Lublin został wyprzedzony o 6 773 957 wyświetleń (ponad sześć milionów).
Twitter. Kluby @_1liga_ #1liga – ranking wg rzeczywistego zasięgu profili w czerwcu 2023 r.
— Marcin Szczupak (@marcinszczupak) July 8, 2023
1️⃣ @WislaKrakowSA 8 132 140 wyświetleń
2️⃣ @MotorLublin 1 358 183 wyświetleń
3️⃣ @LechiaGdanskSA 1 221 311 wyświetleń@polonia1911 995 699 wyświetleń@ArkaGdyniaSA 945 680 wyświetleń… pic.twitter.com/VPlayKZD00
Wisła Kraków najlepsza na Twitterze
Wygrana w twitterowej konkurencji w Fortuna I lidze to dla Wisły Kraków obowiązek, ale pobicie Legii Warszawa to już wyższa szkoła jazdy. Klub ze stolicy, który przegrał mistrzostwo zgromadził 7 076 268 wyświetleń, czyli o 1 055 872 mniej niż Wisła Kraków. Sąsiadkę zza Błon wyprzedzamy o 5 991 411 (tak, prawie sześć milionów) wyświetleń.
Twitter. Kluby @_Ekstraklasa_ #Ekstraklasa (2023/2024) – ranking wg rzeczywistego zasięgu profili w czerwcu 2023 r. Poprzedni ranking – przez pomyłkę – dotyczył sezonu 2022/2023. Jeśli chodzi o TOP 3 i grafikę, nic się nie zmienia.
— Marcin Szczupak (@marcinszczupak) July 8, 2023
1️⃣ @LegiaWarszawa 7 076 268 wyświetleń
2️⃣… pic.twitter.com/FfdiiYfYXI
Gratulacje dla Jarosława Królewskiego i działu marketingu
Tak wielka popularność konta Wisly Kraków na Twitterze z pewnością związana jest ze zjawiskiem twittertsw, czyli liczną grupą wiślackich fanów udzielających się na portalu należącym do Elona Muska. Taki wynik jednak nie byłby możliwy gdyby nie nad(aktywność) Jarosława Królewskiego oraz – przede wszystkim – działalności biura prasowego/marketingu Wisły Kraków. W końcu 336 wpisów w miesiącu oznacza ponad 11 postów dziennie.
Wisła Kraków na Twitterze fot. PSMM Monitoring & More